Wednesday, February 10, 2010

Umi ngan adek2 nantikan kepulanganku!




ASSALAMUALAIKUM sumer!


Aku hanya insan biasa~~~


Aku xdpt mengelak dibelenggu rasa rindu yg mendalam terhadap insan yg lain


Hehe agak2 sapa ?


Mestilah family aku!


Walaupun kmi cuma dipisahkan oleh jarak 3 jam perjalanan.....tapi tiap2 hujung minggu pasti aku akan ternanti2 bilakah akan tiba saat itu.....balik daaa


Tapi nak buat camna komitmen ku sebagai seorang mahasiswa tidak mengizinkan aku untuk pulang ke rumah setiap minggu dengan assignments,testnyer,report g.....


Insya Allah aku akan pulang bonda dan denda2 ku!


Nak bgtau skit....


Umi ku kata kami 3 beradik ni cuma akan kekal baik paling lama setengah jam saja


lepas tu apa lagi.....gaduh la!


hehe fakta yang benar dan sahih tu!


Jadi rumah kami yg x ada ramai penghuninya itu akan dimeriahkan lagi dengan hilaian tawa(salah sorang buat lawak) n teriak tangis(yg kena buli) anak2 umi lah..


HOME SWEET HOME!




~~~there's no place like our home !~~~ wassalam

No comments:

Post a Comment