Thursday, February 11, 2010

ntah naper.......


Assalamualaikum.....

Aku Hanya Insan Biasa~~~

Aku rasa bg hari2 yg akan mendatang nih aku akan sentiasa mengupdate post aku ni dr masa ke semasa

coz~~~

suka ati aku ler....dah namanya blog aku suka ati aku ler nak post bper banyak pon!hehe

la ni otak aku,hati aku diselubungi mcm2~~~

sedey ada,excited ada,gundah-gulana ada,mcm2 ada~~~

aku sedey sbb kali ni raamai sahabat2 aku yg xdpt join sesi lepak kali nih...

mcm2 cerita la dr depa

bila ramai yg xdpt p,hati ini rasa x kuat nak hadapi ujian2 yg bkl ditempuhi hr esok~~~

sebenarnya aku ni jenis yg perlukan teman dlm nk wat sesuatu lar

especially benda2 baek nih~~~

aku jadi tagak2 nk p ke x~~~

aku~~~ntah la.....

byk betul dugaan nk jadi seorang daei

layakkah aku???

aku takut aku kecundang di pertengahan jalan


YA ALLAH......berikan lah aku kekuatan

Hambamu ini rasa xkuat nk pikul sumer ni!

aku rasa cam nk nangis pon ader...

tapi aku thnkan gak demi sahabat2,umi,ayah,adek2,along,sumerlah....

aku tau depa senantiasa x putus2 doakan aku

tolonglah fahami rintihan hati ini

tolong la~~~



No comments:

Post a Comment